Opis produktu
KROSS ESKER 6.0Kolarstwo górskie oraz kolarstwo szosowe to dwie najczęściej wybierane dyscypliny jeśli chodzi o rowerzystów. A co powiedziałbyś na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? A jednak! Gravel czy też szutrowiec zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowość i daj skraść sobie serce. Gwarantujemy, że Kross Esker 6.0 to rower, który nie tylko skradnie ci serce. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
KROSS Esker 6.0 w 2022 roku to kontynuacja myśli, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego już kultowego modelu gravela. To nowy, bardziej wytrzymały lakier oraz tak samo przemyślany napęd. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Jesteśmy pewni, że nowa wersja tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie roczniki.
Dostosowany do terenowych potrzeb
Jeszcze do niedawna nie istniał osprzęt rowerowy dostosowany do potrzeb rowerów szutrowych. Jednak Shimano GRX odmienił oblicze tego segmentu rowerów i pozwolił na uwolnienie się spod jarzma szosowych klamkomanetek oraz przerzutek tylnych siłą odebranych rowerom MTB. Teraz, tak jak w przypadku gravela, możesz korzystać jednocześnie z dobrodziejstw obydwu światów. Kross Esker 6.0 wyposażony jest w kompletną grupę Shimano GRX działającą w systemie 2x11. Także tarczowe hamulce hydrauliczne to małe dzieło sztuki wywodzące się z Kraju Kwitnącej Wiśni. W przeciwieństwie jednak do Sakury, japońskiej wiśni, Kross Esker 6.0 nie kwitnie tylko w kilku miesiącach i po kilku chwilach jego żywot nie przemija. Wsiadając na niego będziesz chciał, by ta chwila trwała w nieskończoność. Obręcze DT Swiss stanowiły fundament, na którym zbudowaliśmy nasze koła. Wyposażyliśmy je w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów.
Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama Kross Esker 6.0 została wykonana przy użyciu aluminium superliteStop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony.. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół. Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Wykończenie lakieru: połysk
Materiał Ramy: ALUMINIUM SUPERLITE
WIDELEC: CARBON
Skok widelca: BRAK
TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
Skok tylnego amortyzatora: BRAK
PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO GRX RX810
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO GRX RX810
MANETKI: SHIMANO GRX RX600
KORBA: SHIMANO GRX RX600
Koronki: 46T-30T/172,5MM
KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO 105 HG700
Zakres kasety / wolnobiegu: 11-34T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 22
SUPORT: SHIMANO BSA BB-RS500
ŁAŃCUCH: SHIMANO HG601
PIASTA PRZÓD: SHIMANO RS470 12x100
PIASTA TYŁ: SHIMANO TIAGRA RS470 12x142
OBRĘCZE: DT SWISS R500
OPONY: WTB RIDDLER 700x37 COMP TAN
Hamulce
HAMULEC PRZÓD: SHIMANO GRX RX400
HAMULEC TYŁ: SHIMANO GRX RX400
DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO GRX RX600
TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO RT30 (160)
KIEROWNICA: ALUMINIUM 420 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 90MM/31,8
SIODŁO: WTB VOLT SPORT
WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2x350
STERY: FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
CHWYTY: FIZIK TERRA MICROTEX
PEDAŁY: BRAK