Opis produktu
Im lżejszy rower, tym lepiej się na nim jeździ. Temu służą podwójnie cieniowane, aluminiowe rury Nature, które zmniejszają wagę bez poświęcania wytrzymałości. Prześwit dla opon o szerokości do 50 mm pozwala na bardziej komfortową jazdę, a zwężająca się rura czołowa zapewnia precyzyjne sterowanie. Eleganckie punkty mocowania bagażnika i błotników oraz łączenia Smooth Welding dopełniają znakomity wygląd ramy oraz ułatwiają dostosowanie roweru do aktualnych potrzeb. Możesz być też pewny, że tak jak w przypadku naszych innych ram, Nature przeszedł wszystkie rygorystyczne wewnętrzne testy bezpieczeństwa. Będzie ci długo służył.
- RAMA : Aluminium Superlite, Trekking Cross, Taper, Double Butted
- WIDELEC : SR Suntour NCX E RL Air T, 63mm, Remote Lockout
- UKŁAD HAMULCOWY : Shimano XT BR-M8100, Hydr. Disc Brake (180/160)
- TYLNA PRZERZUTKA : Shimano XT RD-T8000, 10-Speed
- PRZEDNIA PRZERZUTKA : Shimano XT FD-T8000, Top Swing, 31.8mm
- MANETKI : Shimano XT SL-T8000, Rapidfire-Plus
- SUPORT : Shimano SM-BB52, 68mm BSA
- KORBA : Shimano XT FC-T8000, Hollowtech II, 48x36x26T, 175mm, Integrated BB, Chainguard
- KASETA : Shimano CS-M771, 11-34T
- ŁAŃCUCH : Shimano CN-HG95
- PRZEDNIA PIASTA : Shimano XT HB-M8000, QR, Centerlock
- TYLNA PIASTA : Shimano XT FH-M8000, QR, Centerlock
- OBRĘCZE : CUBE EX21, 32H, Disc, Tubeless Ready
- OPONY : Schwalbe Land Cruiser, Active Light, 50-622
- MOSTEK : CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
- KIEROWNICA : CUBE Comfort Trail Bar, 660mm
- CHWYTY : Natural Fit All Terrain
- SZTYCA PODSIODŁOWA : CUBE Performance Post, 27.2mm
- ZACISK SZTYCY : CUBE Varioclose, 31.8mm
- SIODEŁKO : Natural Fit Sequence+
- STERY : VP Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
- PEDAŁY : ACID PP Trekking
- MASA : 12,8 kg
- KOLOR : flashgrey´n´orange
- Art. L.p. 545350
Zgodnie z komunikatem producenta informujemy, że w wyniku problemów z łańcuchem dostaw spowodowanych obecną sytuacją z COVID - 19, rowery mogą posiadać modyfikacje nie uwzględnione w powyższej specyfikacji. Producent dokłada wszeklich starań, alby rowery posiadały specyfikację możliwie najbliższą do powyższej.